Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس اسکندری نیا  شهردار شوشتر گفت: با دستور فرماندار شوشتر و با هماهنگی حوزه علمیه این شهر، غسال‌خانه و سردخانه جدیدی برای متوفیان بیماری کرونا در محل صاحب‌الزمان شهرستان شوشتر احداث شد.

او افزود: این اقدام با هدف انجام هرچه بیشتر اصول بهداشتی و رفع دغدغه خانواده‌های متوفیان و به منظور جلوگیری از انتشار این ویروسفراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نیا با اشاره به استفاده از مواد ضدعفونی کننده در این غسالخانه بیان داشت: از مواد ضدعفونی لازم برای جلوگیری از خطرات احتمالی استفاده می‌شود و لباس، تجهیزات و مواد ضدعفونی لازم برای واحد تغسیل و تدفین متوفیان مبتلا به کرونا در شوشتر تأمین شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه از راه اندازی پلتفرمی مالی ویژه کشورهای عضو گروه بریکس خبر داد.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد پلتفرمی متشکل از نظام مالی کشورهای عضو، راه اندازی کند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بریکس پیش از این یک زنجیره تبادل اطلاعات بین بانک های مرکزی خود ایجاد کرده است.

ریابکوف تاکید کرد: با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از فرآیندهای بانکی، موضوع امنیت انتقال و ذخیره سازی داده ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر دارایی روسیه هم پیش از این گفته بود: ایجاد پلتفرم پرداخت دیجیتال بریکس به زودی در این گروه مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این شرکای بریکس ابتکاراتی را برای بهبود سیستم پولی بین‌المللی آماده خواهند کرد.

روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می دهد.

کد خبر 6084637

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته