Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم نوروزی فر - ناگفته پیداست که تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه‌های چاپ و نشر در سال‌های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.
پیش‌بینی بسته‌ حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه‌ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که انشالله مورد نظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و شایسته است متولیان امر به جز تشکر زبانی از زحمات اصحاب رسانه، ضمن تعیین ضرر و زیان حاصل شده از  تعطیلی نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، مُوَضعان و شاغلین بخش‌های مرتبط با صنعت چاپ و نشر را نیز پیش بینی نمایند.
همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به‌درستی درصدد راه‌اندازی رسانه برخط و فعال‌سازی بیش‌ از پیش ظرفیت مجازی خود هستند، حمایت‌های فن‌آورانه در نظر گرفته شود. چه خوب است در راستای حمایت عملی از رسانه ها آگهی‌های دولتی نهادها و نیز پیام‌های ستاد ملی کرونا در قالب رپورتاژ به آگاهی مخاطبان برسد.
امید که به یاری خدا و همکاری همه مسئولین و مردم کرونا را به زودی زود شکست دهیم.

46

کد خبر 1372458

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوعیت فرهنگ و اقتصاد ارائه نمایند.

وی افزود: کار فرهنگی در راستای رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اقتصادی نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه با برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای استان است که برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارد و باید دستورکار و مصوبات این جلسه بیش از پیش مورد توجه باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: ضعف فرهنگی می‌تواند مشکلات اقتصادی به بار آورد که با تحقق شعار سال می‌توان این مهم را برطرف کرد.

کد خبر 6081747

دیگر خبرها

  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه