Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق فوتبال ایتالیا خاطرات ناگفته‌ای را از دوران بازیگری‌اش بازگو کرد تا مشخص شود انتقادات که از سبک زندگی او صورت می‌گرفت بی‌دلیل نبوده است. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داریو هوبنر، ستاره پیشین فوتبال ایتالیا که سابقه بازی در تیم‌های برشا و پیاچنزا را دارد، یکی از آن دسته بازیکنانی بود که همانقدر که به داشتن توانایی گلزنی در کالچو معروف بود، به داشتن یک زندگی پرحاشیه‌ شهرت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوبنر که در اواخر ماه جاری 53 ساله می‌شود، در اواخر دوران بازیگری‌اش به موفقیت‌هایی در کالچو دست پیدا کرد که مهمترین آنها کسب عنوان آقای گل سری A به صورت مشترک با دیوید ترزگه، مهاجم سابق یوونتوس در فصل 02-2001 با ثبت 24 گل در لیگ بود.

او که در دوران بازیگری‌اش به «گاومیش» ملقب بود، درباره روزهای پرحاشیه‌ حرفه‌اش به سایت «کوتیدیانو» گفت:« من روزی حداقل 20 تا 25 نخ سیگار می‌کشیدم و این کار را هم در ملاء عام انجام می‌دادم. هیچ یک از مربیانم هم هرگز سعی نکردند که مانعم شوند. تنها چیزی که برای آنها اهمیت داشت، عملکرد من در زمین بازی بود. من کلی فعالیت ورزشی داشتم و همان هم مرا نجات داد. سرانجام ماه می سال گذشته سیگار را ترک کردم و الان فقط از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌‌کنم.

درخواست عجیب ناینگولان از مقامات فوتبال: بگذارید بازیکنان آزادانه سیگار بکشند!

 

هوبنر ادامه داد: در تمرینات، زمانی که اردوی‌مان نزدیک خانه ما در تریسته بود، پدرم مخفیانه برایم سیگار می‌آورد و مشروبات الکلی می‌آورد.

یکی از بخش‌های جنجالی دوران بازیگری هوبنر، ارتباط او با سعدی قذافی، پسر رهبر سابق لیبی بود، کسی که برای مدتی با هوبنر در تیم پروجا هم‌تیمی بود و در کنار هم یک زوج متخلف را تشکیل داده بودند.

هوبنر در این باره هم گفت: یک بار من یک شیشه مشروبات الکلی به سعدی دادم. روز بعد او دیر به تمرینات آمد. با خودم گفتم که حتماً او به خودش آسیب رسانده است. اما همان موقع از راه رسید و از من تشکر کرد!

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A فوتبال ایتالیا سری A دوران بازیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید

امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ۱۶ ساله خرم‌آبادی که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیا ویژن تهران را در کارنامه دارد، این روز‌ها در حال تمرینات فشرده‌ای در کنار الگوی خود، علیرضا بیرانوند، است.

گفته می‌شود که قزوینه با وجود سن کم، استعداد و توانایی‌های قابل توجهی از خود نشان داده و بسیاری او را به عنوان بیرانوند جدید فوتبال ایران می‌شناسند.

حضور قزوینه در کنار بیرانوند، فرصتی طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا از تجربیات و آموزه‌های دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران بهره‌مند شود و خود را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های این پست در آینده آماده کند.

علاوه بر این، قزوینه در فصل آینده نامش در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا کنار بیرانوند برای تیم جوانان این باشگاه نیز به میدان برود.

بدون شک، حضور قزوینه در پرسپولیس و تمرینات او کنار بیرانوند می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه‌بان جوان به سوی موفقیت‌های بزرگ باشد و نام او را در آینده‌ای نه چندان دور بین بهترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • جواد خیابانی چطور از بازیگری در فوتبال به گزارشگری رسید؟ | ببینید