Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:45:02 GMT

بستری 112 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۳۷۷

بستری 112 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز شانزدهم فروردین ماه، 112 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز شانزدهم فروردین ماه، 112 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند اظهار کرد: 35 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه در شبانه روز گذشته ، 27 نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند گفت: متاسفانه هنوز حدود ۱۰۰ بیمار بدحال در بیمارستان‌ها داریم.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد