Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال اعلام کرد محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز مربوط به آبان ماه گذشته بوده است.

قدس آنلاین: سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «درباره خبر منتشره پیرامون محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز به آگاهی می رساند نامه محرومیت باشگاه مذکور مربوط به ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (آبانماه۹۸)بوده است. بدیهی است بر اساس بخشنامه فیفا کلیه محرومیت های ناشی از پرونده های مالی به محض پرداخت دیون مربوطه لغو می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فدراسیون فوتبال صبح امروز شنبه اعلام کرده بود باشگاه ماشین سازی به خاطر پرونده مطالبات لوسیانو پریرا بازیکن سابق این تیم از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال محرومیت از نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان برگزار شد و فاطمه ستوده، بازیکن تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به داور بازی انجام داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.   فاطمه صادقی، مربی تیم کانی کردستان علیرغم محرومیت ورود به زمین و بدرفتاری نسبت به داور بازی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.   رحمتی، مدیر عامل تیم کانی کردستان به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و سایر مسئولین، به دو جلسه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های کشور و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این محرومیت قابل تجدیدنظر است.   یاسمن قائدی، بازیکن تیم کانی کردستان به دلیل رفتار غیرورزشی (جلوگیری از موقعیت گل که منجر به اخراجش شد) به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان