Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد فاصله گذاری اجتماعی استان همدان اظهار کرد: مباحث مربوط به پساکرونا از موارد مهمی است که باید همه دستگاه‌ها برنامه منسجم برای آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر انجام فعالیت‌های مختلف، فرهنگ سازی در این زمینه هم از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ از دستگاه‌های عضو کمیته خواست تا هفته آینده برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادبخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی گفت: عملکرد قابل توجه حوزه بهداشت و درمان در مقابله با شیوع بیماری کرونا نشان داد، کشور ما در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز از فعالیت کمیته فرهنگی ستاد فاصله گذاری اجتماعی استان همدان در قالب تولید و انتشار محتوای فرهنگی، هنری و آموزشی در فضای مجازی خبر داد.

احمدرضا احسانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی ستاد فاصله گذاری اجتماعی در همدان، گفت: این کمیته از نخستین روزهای اجرای طرح، کار خود را به صورت رسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

احسانی افزود: در این مدت از طریق فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های آموزشی و محتواهای فرهنگی و هنری در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

وی در ادامه خواستار همکاری ادارات و نهادهای مختلف در این طرح شد و گفت: هر یک از دستگاه‌ها می‌توانند محتواهای تولیدی خود را برای انتشار عمومی، در اختیار دبیرخانه این کمیته قرار دهند.

کد خبر 4892154

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ماسک طبی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی