Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@13:29:06 GMT

ویدیو؛ گل روز باشگاه بارسلونا - دنی آلوز مقابل رئال مادرید (2012)

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۴۴۸

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ گل روز باشگاه بارسلونا - دنی آلوز مقابل رئال مادرید (2012).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی انتظار چنین درخششی را از بازیکن جوان استقلال داشت، ولی ابوالفضل جلالی به حدی در هفته‌های اخیر در ترکیب تیمش خوب و موثر ظاهر شده که در سه دیدار متوالی مقابل تیم‌های هوادار، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک توانسته است که پاس گل بدهد.

جلالی که در فصول گذشته کمتر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت، در این فصل توانسته که اعتماد کادر فنی آبی‌ها و به خصوص جواد نکونام را به دست آورده و جایگاه خود را در ترکیب اصلی آبی‌های پایتخت مستحکم کند به نحوی که او در ۱۶ دیدار اخیر استقلال و به جز دیدار مقابل پیکان، همواره یکی از نفرات اصلی و آغاز کننده ترکیب تیمش بوده است.

جلالی در شرایطی طی هفته‌های اخیر توانسته با گلسازی برای تیمش مثمر ثمر واقع شود که در فصل دوم شایعات زیادی پیرامون انتخاب و خرید یک بازیکن جدید در پست او مطرح شده بود، بازیکنی که امروز مقابل ابوالفضل و استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت.

حسین گودرزی که یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر بوده و با درخشش در ترکیب شمس آذر توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند در این زمستان استقلال را به صورت جدی خواهان خود می‌دید و با وجود تمایل شدید آبی‌ها و به خصوص شخص نکونام، اما باشگاه قزوینی با جدایی ستاره خود مخالفت کرد تا گودرزی به حضورش در این تیم ادامه بدهد.

جلالی که اکنون نزدیک‌ترین تعقیب کننده ریکاردو آلوز در جدول بهترین پاسورهای لیگ محسوب می‌شود، امروز نیم نگاهی به رسیدن به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ دارد و در سمت مقابل نیز باید با درخشش در این مسابقه، توانایی‌های را به همگان ثابت کرده و به نوعی در دوئل مقابل گودرزی نیز سربلند از زمین خارج شود.

جلالی که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت، فرصت بازی در ترکیب تیم ملی طی دو دیدار مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد ولی با توجه به عملکرد خوبی که او در هفته‌های اخیر داشته، امید زیادی دارد تا یک مرتبه دیگر به تیم ملی دعوت شده و این بار فرصت حضور در میدان را نیز به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم