Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@04:38:49 GMT

کشف بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر از قاچاقچیان مسلح

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۵۶۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری ا ظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به شهرستان سراوان دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم‌هایی از مأموران انتظامی شهرستان سراوان با رصد تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته آنها را در حال جابه جایی محموله مواد مخدر با ۲ دستگاه وانت در محور «اسفندک - سراوان» شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی شروع به تیراندازی کرده و با سرعت سرسام آوری به سمت یکی از جاده‌های فرعی متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر، خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید قاچاقچیان با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن محموله موادمخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری ۲ تن از قاچاقچیان، اظهار داشت: در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروها در مجموع ۲ تن و ۳۴ کیلو و ۴۵۸ گرم مواد مخدر شامل؛ ۲ تن و ۳۳ کیلو و ۴۳۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۰ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: مبارزه با مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر