Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:34:29 GMT

تئاترها از فردا آنلاین اجرا می شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۵۷۴

تئاترها از فردا آنلاین اجرا می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید نوروزی مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت (اولین رسانه پخش آنلاین تئاتر کشور) درباره پخش آنلاین تئاتر در روزهای آینده گفت: پروژه پخش تئاتر آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا به قبل از اجرای کنسرت‌ها در اسفندماه باز می‌گردد، از آنجایی که کنسرت جذابیت بیشتری دارد و در عین حال مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سال تغییر یافت این اتفاق در موسیقی سریع‌تر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای پخش آنلاین تئاتر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس تئاتر تهران را که دارای ۷ سالن تخصصی حرفه‌ای برای اجرای تئاتر است در اختیار نمایش نت قرار داد، یکی از سالن‌های پردیس به تجهیزات و پلاتوها اختصاص یافته است تا از طریق آن بتوانیم با مدیران و هنرمندان نیز قبل از اجراها مصاحبه داشته باشیم.

مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت تاکید کرد: در تولید و پخش رسانه‌ای، نمایش نت به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی تئاتر کشور این وظیفه را برعهده دارد، پیش از این نیز نمایش نت ۱۶۰۰ اجرا در تهران و سایر استان‌ها را پخش کرده است. در عین حال ۲ شریک تجاری و حامی نیز نمایش نت را در این طرح همراهی خواهند کرد.

نوروزی عنوان کرد: گروه پیشتاز بخش دیتاسنتر و سرورها را تجهیز خواهد کرد. این شرکت بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای پخش آنلاین تئاتر هزینه کرده است، همچنین با هماهنگی صورت گرفته از سوی شرکت پیشتاز با مخابرات در لحظه ۵۰۰ هزار کاربر می‌توانند وارد پخش آنلاین شوند.

وی افزود: در قسمت پخش آنلاین نمایش نت به عنوان سیگنال اصلی حضور خواهد داشت که تا به حال با هماهنگی‌های صورت گرفته علاقمندان می‌توانند از طریق نمایش نت، آنتن، پیشتاز movi و mp۴.ir  نمایش‌ها را تماشا کنند.

مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت در مورد اجراها نیز عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۱۰ نمایشی را که در فرهنگسراها در حال اجرا بود و به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد، هماهنگ کرده‌است، در عین حال چنانچه گروه‌ه‌های نمایشی خواستار حضور در این طرح باشند مورد استقبال خواهند بود.

نوروزی در پایان در مورد زمان آغاز این طرح گفت: پخش آنلاین تئاتر از فردا یکشنبه ۱۷ فرودین‌ماه مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد شد.

کد خبر 4892162 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تلویزیون اینترنتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید نوروزی پردیس تئاتر تهران ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم سینمایی درگذشت چهره ها سازمان صداوسیما نوروز99 نوروز تعطیلی سینماها تعطیلات نوروزی تک آهنگ تلویزیون اینترنتی نمایش نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها