Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:21:18 GMT

کاهش نرخ بیکاری روستایی در خراسان رضوی بسیار ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۵۹۸

کاهش نرخ بیکاری روستایی در خراسان رضوی بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه استانداری خراسان رضوی در سال گذشته، اظهار کرد: الحمدلله سال را تحت مدیریت عملیاتی سازنده شما آغاز می‌کنیم و تجربه یک سال گذشته شما در فعالیت‌های مثبت و ارزشمندی که داشتید، مقابل چشم ما هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته، حسن ابتکار و تدبیر و همت بالای شما در عملیاتی کردن کارها را لمس کردیم و امسال انتظار از شما بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این شهر و سرزمین، شهر و سرزمین امام زمان (عج) است و شما در خدمت به این شهر و استان موفقیت خوبی داشتید.

وی به طرح مثلث اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وارد استان شده که حاصل فعالیت‌های شما در قالب طرح مثلث اقتصادی بود، اگر این امر توسعه پیدا کند، آورده مالی خوبی برای استان خواهد داشت که اقدام کوچکی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی به موفقیت در کاهش نرخ بیکاری در روستاها اشاره و بیان کرد: توجه به موضوع بیکاری در روستاهای استان اهمیت زیادی دارد که کاهش نرخ بیکاری در این مناطق بسیار ارزشمند و شاید بتوان گفت در کشور بی‌نظیر است.

کد خبر 4892139

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد علیرضا رزم حسینی مشهد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد سیلاب گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ماسک طبی خراسان رضوی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی