Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : متاسفانه علی رغم شیوع کرونا و هشدار‌های مکرر در بحث عدم تردد غیرضروری، امروز (۱۶ فروردین) تقریبا شاهد یک ترافیک معمولی در سطح شهر همانند یک روز عادی بودیم!

او با اشاره به افزایش تردد در خیابان‌های شهر در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی، گفت : متاسفانه هم ترافیک و هم تردد عابران پیاده در سطح شهر تقریبا مثل یک روز عادی و معمولی است، طوری که انگار شیوع بیماری کرونایی در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با به بازگشایی بسیاری مغازه‌ها، گفت: این امر موجب شده مردم نیز برای خرید مراجعه داشته باشند و همین‌ها موجب افزایش تردد و ترافیک شده است.

شیری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های تردد در سطح شهر منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله کرونا است، گفت: در این زمینه ما اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم، اما این میزان تردد قطعا زمینه ساز شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

او افزود: تنها اقدامی که می‌توانیم انجام دهیم این است که با توجه به تمدید مهلت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، همچنان مانع حضور خودرو‌های غیربومی در استان شویم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از شروع این طرح در کشور و استان، گفت: در طول اجرای این طرح تاکنون ۳۹۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند که از این تعداد ۱۱۰ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.

شیری افزود: همچنین طی این مدت ۲۷۰۰ خودروی غیربومی به شهر‌های مبدا برگشت داده شده‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده تردد خودرو سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین گفت: در یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، نزدیک به ۳۲ درصد افزایش یافته است. 

ایرج دست نشان ادامه داد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یک سال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.

وی یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و ۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان