Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@10:19:34 GMT

نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۷۸۷

نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع گسترش ویروس کرونا در آمریکا و مبارزه علیه آن در این کشور می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا و آمار مبتلایان در این کشور، واکنش‌های ترامپ در این رابطه را مورد بحث و گفت و گو قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این برنامه ضمن مروری بر درگیری میان ترامپ و فرماندار نیویورک درخصوص قرنطینه منطقه، نگرانی‌ها درخصوص وضعیت زندانیان در  زمان همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش اعتراضات در مراکز نگهداری پناهجویان به دلیل تشدید شمار مبتلایان به کرونا مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

این برنامه در ادامه به نقد و بررسی دیدگاه‌های مردم آمریکا درخصوص دغدغه های ترامپ نسبت به اقتصاد این کشور و عدم توجه وی به مردم در این روزها پرداخته و به بحث و تبادل نظر پیرامون نقش و تأثیرگذاری رسانه های آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور و مقایسه عملکرد دولت‌های آمریکا و چین در مبارزه با این ویروس کشنده خواهد پرداخت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه ۱۶ فروردین ساعت 21:00 به‌وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: پرس تی وی برنامه ما مردم کرونا در آمریکا گسترش ویروس کرونا در آمریکا ویروس کرونا پرس تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

بایدن همچنین اظهار داشت که آمریکا متعهد به برقراری یک آتش بس است که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش جنگ جلوگیری می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

نخست وزیر عراق نیز در این دیدار در واشنگتن با تاکید بر اینکه بغداد خواستار ممانعت از گسترش درگیری است، ابراز داشت که دیدگاه های ایالات متحده و عراق ممکن است در مورد آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد متفاوت باشد.

بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شد

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • شورای امنیت خواستار پرهیز از گسترش تنش‌ها
  • تصادفات نوروزی در فصل جدید «تهران بیست»
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن