Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@04:32:21 GMT

سپاه با تمام توان مشغول خدمات دهی به مردم علیه کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۸۰۸

سپاه با تمام توان مشغول خدمات دهی به مردم علیه کرونا است

سردار محمد شاهرخی روز شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک بسیجیان شهر اقبالیه، گفت: یکی از اقدامات مهم سپاه و بسیج در این عرصه، تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است که به این منظور از بسیجیان دارای مهارت لازم در دوخت و دوز دعوت شد تا باتوانمندی خود در این زمینه فعالیت کنند.

وی افزود: خوشبختانه با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و مقابله با ویروس کرونا، کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان راه اندازی شده و تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی به صورت گسترده در این کارگاه‌ها فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اضافه کرد: کلیه محصولات این کارگاه‌ها زیر نظر و تایید دستگاه‌های بهداشتی تولید می‌شوند و با توجه به اولویت میان مراکز درمانی، شهروندان و نیازمندان در سطح استان توزیع می‌گردد.

وی ادامه داد: راه اندازی این کارگاه‌ها و تلاش این مجموعه عظیم، توانسته باری از دوش مردم و کادر درمان بردارد که امیدواریم زحمات همه فعالان این عرصه، مقبول درگاه الهی واقع شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خدمات رسانی درمان ماسک مراکز درمانی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کارگاه تولیدی نوشیدنی عرقیات گیاهی از حدود ۲ سال پیش کار خود را در آبادان آغاز کرد و روزانه ۲ هزار بطری نوشیدنی در این کارگاه تولید می‌شود.
هم اکنون ۶ نفر در این کارگاه مشغول کار هستند و فروشگاه‌های موادغدایی، رستوران و کافه‌ها از مشتری‌های این نوع شربت هستند.
محصولات این کارگاه در شهر‌هایی از جمله آبادان، خرمشهر، اهواز، ماهشهر، سربندر، هندیجان، ایذه و چند شهر در استان بوشهر به فروش می‌رسد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه