Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:52:47 GMT

وزیر ورزش: ادامه مسابقات تابع تصمیم ستاد کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۸۱۴

وزیر ورزش: ادامه مسابقات تابع تصمیم ستاد کرونا است

دویست و سی و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از مدیران کل استانی و رؤسای فدراسیون‌های ورزسی گفت: من به همراه معاونان و مدیران ستادی و استانی و همینطور رؤسای فدراسیون‌های ورزشی از اولین روز سال جدید همراه و در کنار مدیران کشوری و مسئولان وزارت بهداشت در یک تقسیم کار ملی برای پیشگیری مقابله با ویروس کرونا حاضر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد ادارات کل استانی و فدراسیون‌های ورزشی و سه هزار سازمان مردم نهاد در موضوع مقابله با ویروس کرونا درخشان و چشمگیر بود و من از همه آنها برای مشارکت در این حرکت ملی و مهم تشکر می‌کنم و تمامی ادارات کل بایستی ستاد مقابله با کرونا را با مشارکت هیائت‌های پزشکی ورزشی تشکیل دهند.

مسعود سلطانی فر گفت: تا امروز سیصد و سی مکان ورزشی در اختیار ستادهای ملی استانی قرار گرفته که هشتاد خوابگاه و مکان ورزشی تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام مسئولان کشور در اختیار این ستادها خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد و جوانان ایران در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نقش مؤثری داشتند از تهیه ماسک تا مواد ضد عفونی کننده و آموزش به مردم و مشارکت با سایر دستگاه‌ها و حتی طراحی اپلیکیشن، جوانان سمن‌ها نقش خود را بخوبی ایفا کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

مسعود سلطانی فر درباره آغاز لیگ و مسابقات ورزشی گفت: راه اندازی لیگ‌ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا خواهد بود.

کد خبر 417435

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا ستاد مبارزه با کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران در اولین جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با محوریت جام شهید عجمیان، گفت: اولین دوره مسابقات بسیج محلات استان از بهمن ماه سال قبل آغاز و مرحله نهایی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد.

او افزود: مسابقات در سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستانی برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پهلوان گفت: این دور از مسابقات بانام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه مسابقات با حضور مقامات استانی و شهرستان و ورزشکاران و دست اندرکاران در سالن ورزشی شهدا انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر