Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:17:46 GMT

پیشرفت فیزیکی راه آهن گیلان بدون تاخیر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۹۰۲

پیشرفت فیزیکی راه آهن گیلان بدون تاخیر

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی قطعه های شش و هفت پروژه راه آهن قزوین – رشت – انزلی تاکید کرد و گفت: باید ضمن رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در پیشرفت فیزیکی پروژه براساس برنامه زمانبندی، تاخیری ایجاد نشود.

علی اوسط اکبری مقدم در جریان بازدید از روند احداث قطعه های شش و هفت راه آهن قزوین – رشت – انزلی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیمانکاران به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، با تمام ظرفیت نسبت به حمل مصالح اقدام و با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی نسبت به فعال سازی کارگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه تاکید و تصریح کرد: باید به صورت مستمر کوشید تا در پیشرفت فیزیکی پروژه براساس برنامه زمانبندی، تاخیری ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی قطعه شش این پروژه(حد فاصل ایستگاه راه آهن رشت تا جاده پیربازار به ضیابر) به طول ۱۷ کیلومتر اشاره کرد و یادآور شد: قطعه هفت پروژه نیز از جاده پیربازار به شهر انزلی به طول ۲۰ کیلومتر و انشعاب ۹ کیلومتری از ایستگاه راه آهن پیربازار به منطقه آزاد انزلی بوده که با قوت در حال انجام عملیات اجرایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه آهن کروناویروس پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صفاری آشتیانی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دلیجان، اظهار کرد: فاز نخست طرح نهضت ملی این شهرستان ۳۲۰ واحد با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دوم با ۱۷۶ واحد با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد که هر ۲ فاز در مرحله نازک کاری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن از صدقات جاری امام راحل به منظور ایجاد مسکن برای اقشار کم درآمد تأسیس شده است، افزود: در حوزه بازسازی و مسکن روستایی ۴۳۲ فقره تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به شهرستان دلیجان اختصاص یافته است که تاکنون ۱۹۷ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده و از این تعداد نفر ۱۱۱ مورد انعقاد قرارداد انجام شده و در حال ساخت است.

وی اجرای پروژه ۹۰ واحدی را یکی دیگر از اقدامات بنیاد مسکن در حوزه روستایی دانست و ادامه داد: ۳۰ واحد در روستای راوه، ۳۰ واحد روستای دودهک و ۳۰ واحد در روستای رباط ترک در دستور کار قرار دارد همچنین ۱۳۳ فقره تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض جهت احداث مسکن محرومین به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

تصویب یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان اعتبار در حوزه عمران روستایی

وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان در حوزه عمران روستایی برای بنیاد مسکن مصوب شده است که بر این اساس، ۶ پروژه روستایی انجام شده است که اعتبار برخی روستاها تخصیص پیدا کرده و برای سایر روستاها مرحله دوم اعتبار تخصیص می‌یابد.

صفاری با اشاره به تصویب و ابلاغ طرح هادی ۹ روستای شهرستان دلیجان، تصریح کرد: با اجرای این مهم، طرح هادی تمام روستاهای دلیجان جدید خواهد شد همچنین طرح هادی ۲ روستای فاقد دهیاری نیز مورد بازنگری قرار گرفت.

۱۷۴ تن قیر رایگان برای ۶ روستا جذب شد

وی گفت: سال گذشته از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷۴ تن قیر رایگان برای ۶ روستا جذب شده و معابر این روستاها از محل قیر رایگان آسفالت شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد شهرستان ۲۱۲ جلد سند مالکیت تحویل متقاضیان شده است همچنین با تعامل و همکاری اداره منابع طبیعی ۹۸ هکتار تملک زمین برای واگذاری به متقاضیان احداث مسکن در روستاها نیز انجام شده است.

صفاری با اشاره به اینکه در روستای راوه نیز ۸۰ هکتار زمین به منظور احداث مسکن در طرح نهضت ملی انجام شده است، افزود: در حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن به عنوان کارگزار اداره راه و شهرسازی، احداث مسکن در شهرهای دلیجان و نراق را برعهده دارد که در دلیجان به شکل انبوه سازی و در نراق واگذاری به صورت گروه ساخت انجام می‌شود.

ثبت نام ۴۴۳۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن دلیجان

وی با اشاره به ثبت نام ۴۴۳۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دلیجان، اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۶۵ نفر تائید نهایی شده که بنیاد مسکن احداث ۸۳۱ واحد را در دست اقدام دارد.

صفاری گفت: در فاز نخست این طرح ۳۲۰ واحد با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دوم ۱۷۶ واحد با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد که هر ۲ طرح در مرحله نازک کاری قرار دارند و باید اذعان داشت پروانه فاز سوم این طرح نیز صادر شده و ۳۳۵ واحد با انتخاب پیمانکار در مرحله احداث فنداسیون قرار دارد.

وی ادامه داد: در شهر نراق نیز ۲۵۲ نفر ثبت نام کردند که ۱۱۵ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۳۷ قطعه زمین تحویل متقاضیان شده است و باید اذعان کرد که تسهیلات اختصاص یافته به این واحدها در دلیجان و نراق ۵۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر 6081197

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟