Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا، و کنترل ورود و خروج خودروهای غیربومی به داخل و خودروهای استان تهران به خارج از محدوده استان تهران، از میزان تردد خودروها به شهرستان ورامین کاسته شده است.

وی افزود: یکی از راه‌های گسترش ویروس کرونا، خودروهایی است که به دلیل تردد در مناطق مختلف، امکان انتقال ویروس را فراهم می‌کنند که برای جلوگیری از این امر، ایستگاه گندزدایی اتوماتیک در ورودی شهرستان ورامین در حاشیه بوستان مسافر، مقابل کارخانه وارنا راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاغذلو تصریح کرد: این ایستگاه شامل دو تونل گندزدایی مجهز به سنسورهای الکترونیک است که خودروها به محض قرار گرفتن تونل، نازل‌ها به صورت اتوماتیک از سه جهت خودروها را ضدعفونی می‌کنند و به محض خروج خودروها، این عملیات متوقف می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، ایستگاه گندزدایی دیگری در میدان امام حسین(ع) ورامین نصب شده که خودروهایی که در انتظار عبور از چراغ راهنمایی قرار دارند، داخل تونل قرار گرفته و ضدعفونی می‌شوند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: این ایستگاه‌ها با همکاری سپاه پاسداران ورامین و موکب احباب‌الرضا(ع) راه‌اندازی شده است.


وی گفت: در حوزه روستایی نیز ایستگاه گندزدایی اتوماتیک در ورودی روستای ریحان آباد که ورودی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای شهرستان ورامین است نصب شده و خودروهای ورودی به این منطقه مجبورند که از داخل آن عبور کنند تا انتقال ویروس کرونا به حداقل رسیده است.

کاغذلو با تأکید بر لزوم رعایت اصل ماندن در خانه از سوی مردم گفت: با توجه به این که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه پیدا کرد از مردم درخواست می‌شود تا همچنان به همکاری خویش با مسئولان برای حفظ سلامتی خود و دیگران ادامه دهند و با ماندن در خانه، به زنجیره انتقال این ویروس پایان دهند.

وی  افزود: واحدهای صنفی غیرضروری ملزم به رعایت قانون و تعطیلی تا ۲۳ فروردین می‌باشند و در صورت عدم رعایت، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌ و  ۳ هزار و ۴۵۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین ویروس کرونا ورامین ایستگاه گندزدایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو