Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کاهش ۵۰ میلیون لیتری میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در نوروز امسال خبر داد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کرامت ویس‌کرمی گفت: میانگین توزیع روزانه بنزین کشور از ابتدای روز جمعه (یکم فروردین) تا پایان روز جمعه (15 فروردین) 44 میلیون لیتر بوده است که این رقم از کاهش 50 میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین کشور در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دوره مشابه پارسال (یکم تا 15 فروردین‌ماه سال 98) به‌طور میانگین روزانه 94 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد، افزود: خوشبختانه کاهش چشمگیر مصرف بنزین نشان‌دهنده توجه مردم به توصیه‌های عمومی ستاد مقابله با کرونا و کاهش تردد‌های درون و برون‌شهری در ایام نوروز امسال بوده است و امید می‌رود این روال در روز‌های آینده نیز ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این میزان مصرف بنزین کشور در اسفندماه را به‌طور میانگین روزانه 68 میلیون لیتر و در هفته ابتدایی نوروز 44.9 میلیون لیتر اعلام کرده بود. هم‌زمان با محدودیت‌های اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون، تردد‌های درون و برون‌شهری به‌ویژه سفر‌های نوروزی در کشور به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,80/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزانه بنزین کشور بنزین کشور میلیون لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۷.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اولین ماه بهار امسال 2 میلیون و 112 هزار و 331 تن کالای نفتی و 4 میلیون و 387 هزار و 290 تن کالای غیرنفتی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در فروردین ماه 5 میلیون و 407 هزار و 696 تن کالای نفتی، 5 میلیون و 616 هزار و 481 تن کالای غیرنفتی و مجموعا 11 میلیون و 24 هزار و 177 تن کالای نفتی و غیرنفتی بارگیری شده است.

همچنین 199 هزار و 962 TEU کانتینر در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال، معادل 199 هزار و 962 TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل 184 هزار و 100 TEU بود، رشد  8.6 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • مصرف روزانه شکلات چه تاثیری بر روده دارد؟
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال