Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:53:46 GMT

افزایش15درصدی مصرف آب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۹۶۴

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: مصرف آب استان تهران در حال حاضر حدود ۳ میلیون مترمکعب است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد. ناطقان: محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به اینکه مصرف آب در تهران همچنان روند افزایشی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر مصرف آب حدود ۳ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: روزانه حدود ۱۱۰۰ لیتر در ثانیه از آب سد ماملو به سمت شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران روانه می‌شود که نسبت به روزهای پایانی سال ۹۸ حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه بیشتر شده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران ادامه داد: با بهبود وضعیت سد ماملو، حق آبه جنوب استان تهران از سد را افزایش دادیم و به این ترتیب برخی از چاه‌هایی که آب با کیفیت پایین داشت را خاموش کردیم.

بختیاری تصریح کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان و فصل گرما تا پایان تابستان در شرایط پیک مصرف آب قرار داریم لذا از مردم می‌خواهم صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: تلاش مجموعه آبفا استان تهران این است که آب مورد نیاز مردم را به بهترین نحو تأمین کند اما چنانچه مردم در مصرف آب دقت لازم را نداشته باشند و آب را هدر دهند با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل آبفای استان تهران عنوان کرد: طی روزهای آتی برنامه‌های آموزشی در زمینه رعایت الگوی مصرف به ویژه شستن صحیح دست‌ها با رعایت مصرف بهینه آب در شرکت و آب و فاضلاب استان تهران طراحی و اجرا می‌شود.

بختیاری یادآور شد: استان تهران از معدود استان‌هایی است که از زمان شیوع ویروس کرونا قطعی آب نداشته البته ممکن است در نقاطی به دلیل شکستگی لوله‌ها قطعی موقت ایجاد شده باشد اما بطور کلی وضعیت پایداری در تأمین آب ایجاد کردیم و اوضاع را کاملا تحت کنترل داریم.

وی اضافه کرد: علی‌رغم مصرف بالا در یک ماه اخیر، تعداد تماس‌ها با سامانه ثبت شکایت ۱۲۲ بسیار کم بوده که نشان می‌دهد مردم از عملکرد آبفا رضایت داشتند.

مدیرعامل آبفای استان تهران در پایان ابراز داشت: مردم با مصرف بهینه آب به ما کمک کنند تا بحران کرونا را با سلامت و کمترین مشکل پشت سر بگذاریم. منبع: فارس برچسب ها: مصرف آب ، تهران ، افزایش مصرف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مصرف آب تهران افزایش مصرف مدیرعامل آبفای استان تهران مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد