Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:06:25 GMT

۵۳۹ خودرو متخلف در مازندران توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۹۷۷

۵۳۹ خودرو متخلف در مازندران توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی باقری اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای طرح تاکنون ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ راننده احراز هویت واز ۸ فروردین ماه تاکنون از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ خودرو در مبادی ورودی استان ممانعت شد.

رئیس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون ۲۶۰ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگانی که با پلاک غیر بومی وارد شهرهای استان شده‌اند، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ باقری افزود: دراین مدت ۵۲۹ خودرو که رانندگان آنها با وجود تذکر و جریمه، اصرار به تردد در شهرهای غیر محل سکونت خود داشتند به مدت یک ماه توقیف شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور مأموران انتظامی در ۷۰ نقطه ورودی و خروجی استان در حال اجرا است.

کد خبر 4892203

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی باقری نیروی انتظامی مازندران توقیف خودرو ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد سیلاب گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس