Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@18:26:19 GMT

خط بارگیری مستقیم قطار از کشتی آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۹۹۴

خط بارگیری مستقیم قطار از کشتی آغاز بکار کرد

مدیرعامل راه‌آهن از بارگیری مستقیم قطار از کشتی در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از راه‌آهن ، سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن اظهار کرد: با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک، شرکت بازرگانی دولتی و شرکت‌های حمل و نقل ریلی، از امروز تخلیه محموله اولین کشتی  به صورت مستقیم به قطار در بندر شهید رجایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزن محموله این کشتی ۷۰ هزار تن است افزود: این محموله توسط قطارهای باری به سیلوهای شهرهای کرمان، یزد، اصفهان، تهران و مشهد حمل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی حفظ کیفیت غله به دلیل حذف تخلیه و بارگیری مکرر و توقف در انبار، کوتاه شدن زمان حمل این کالای استراتژیک و کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت را از جمله مهمترین مزایای روش حمل مستقیم غلات برشمرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی سعید رسولی مدیرعامل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران

دومین روز مسابقات کشتی بین‌المللی جام موحد از صبح امروز در پنج وزن دوم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام " عبدالله موحد " با رقابت حدود 100 کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق در پنج وزن دوم در شهرستان بابلسر آغاز شد. 

کشتی گیران شرکت کننده در این جام، در پنج وزن دوم 48 – 55 – 65 – 80 و 110 کیلوگرم امروز سه شنبه، 28 فروردین روی دو تشک در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسر برای کسب عنوان قهرمانی با هم سرشاخ خواهند شد.

مسابقات رده بندی و فینال این وزن‌ها نیز عصر سه شنبه با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران برگزار می‌شود.

در روز نخست این مسابقات نیز 112 کشتی‌گیر در پنج وزن 45- 51- 60 – 71 و 92 کیلوگرم با هم رقابت کردند که در نهایت کشتی گیران ایرانی در هر پنج وزن صاحب نشان‌های طلا شدند.

در دیدارهای پایانی وزن 45کیلوگرم،  امیرعباس رمضانی (ایران)  پاراتمش سوریکانت (هند)، در وزن 51 کیلوگرم: سام ارشد (ایران) بنیامین امیدی (ایران)، در وزن 60 کیلوگرم: یاسین طیبی (ایران)  مبین گردشی (ایران)، در وزن 71 کیلوگرم:  ابوالفضل شمسی پور (ایران) صالح محمدی (قم) و در وزن 92کیلوگرم: امیررضا علی پور (ایران)  امیرحسین محمدی (ایران) صاحب مقام‌های قهرمانی و دومی شدند.

این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در 10 وزن برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم هند با 20 کشتی‌گیر، عراق با 13 کشتی‌گیر و قزاقستان با 10 کشتی‌گیر حضور دارند. 

همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران به روی تشک خواهند رفت.

نخستین دوره این مسابقات به میزبانی شهرستان آمل و دومین دوره آن در شهرستان بابلسر زادگاه این پهلوان کشتی مازندران برگزار شد.

عبدالله موحد، زاده 29 اسفند 1318 در بابلسر با 6 مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران بعد از حمید سوریان و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد. 

اوج فعالیت ورزشی آقا موحد در سال 1968 و در المپیک مکزیکوسیتی بود که یک مدال طلا برای ایران به دست‌آورد، اما به دلیل آسیب شانه از تکرار این موفقیت در المپیک 1972 بازماند.

این کشتی‌گیر نامی ایران، کمی بعد به آمریکا رفت اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد، زیرا غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان