Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@17:32:39 GMT

اقلام ممنوعه صادراتی برای مقابله با کرونا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۰۳۱

گمرک ایران فهرست جدیدی از اقلام جدید ممنوعه صادراتی به جهت مبارزه با کرونا اعلام کرد.

گمرک ایران با انتشار فهرستی، جدیدترین اقلام مشمول ممنوعیت صادرات از جمله تجهیزات پزشکی را برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد. این اقلام جدیدترین فهرستی است که از سوی سازمان غذا و دارو به گمرک جهت اجرا تا اطلاع ثانوی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیزات مورد نیاز ونتیلاتور مراقبت ویژه بزرگسالان مانیتور علائم حیاتی پرتابل مانیتور علائم حیاتی بدساید مانیتور علائم حیاتی سانترال پمپ سرنگ پمپ سرم دستگاه رادیوگرافی موبایل دیجیتال سی تی اسکن دستگاه الکتروشوک دستی سی پپ بای پپ ساکشن نبولایزر اولتراسونیک انواع فشارسنج دستگاه لارینگوسکوپ دستگاه الکتروکاردیوگرافی تشک مواج گوشی پزشکی کپنوگراف گان ماسک سه لایه ماسک N95 لباس COVERALL کاور سر کاور کفش دستگاه اکسیژن ساز انواع تب سنج انواع پالس اکسیمتر

پس از شیوع کرونا در کشورهای جهان بسیاری از کشورها از جمله ایران صادرات مورد نیاز برای مقابله با این ویروس را ممنوع اعلام کردند.

 

فصل اقتصاد /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HlY برچسب ها: گمرک ایران ، کرونا ، وزارت بهداشت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گمرک ایران کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر مدرس خیابانی در ملاقات خود با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فوق با تأکید بر اهمیت طرح‌های توسعه اظهار کرد: توجه به طرح‌های توسعه باید جزء اولویت‌های تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مهندسی متمم باشد .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر، که بر وحدت کلمه و انسجام کلمه تأکید داشتند اظهار کرد : انسجام و همدلی، کلیدی برای موفقیت است. اگر همه فعالان اقتصادی، مدیران و مشاوران و کارکنان، باهم همکاری داشته باشند می‌توانند با وحدت عمل و با سرعت بیشتری به اهداف مورد نظر دست یابند.
دکتر مدرس خیابانی در ادامه تأکید کرد: برای پیشرفت و رسیدن به اهداف توسعه، تلاش مشترک و همگانی لازم است و همین امر باعث موفقیت و بهبود وضعیت می‌شود.
در پایان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به معاونان ، مدیران و مجریان در این شرکت تأکید کرد : اگر اجرای پروژه‌ها به موقع انجام شود، باعث افزایش اعتماد بنفس شده و مارا به سمت آینده هدایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد