Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز شنبه در هجدهمین جلسه ستاد استانی پپیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تا اطلاع بعدی مسدود هستند و ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با یک سوم نیروهای خود فعالیت کنند.

وی در خصوص شروع به کار واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا ملزم به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و طبق مصوبه این ستاد، چنانچه هر واحد تولیدی و صنعتی پروتکل‌های تعریف شده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان را اجرا کند می‌تواند مجوز لازم را برای شروع کار در سال جدید اخذ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی گفت: پایش و غربالگری صنوف فعال شامل واحدهای صنفی ضروری باید به صورت تک به تک و فرد به فرد توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام گیرد و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شوند.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج کارمندان در ادارات مختلف، ماموریت ضدعفونی و غربالگری کارکنان را بر عهده دارد و باید با جدیت در این زمینه وارد عمل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به واحدهای نانوایی استان بسیار تاکید شده است که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و به جای دریافت وجه نقد استفاده از دستگاه کارتخوان را در اولویت قرار دهند.

حبیبی گفت: ستاد تنظیم بازار استان نیز باید ضمن تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بر قیمت‌ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد تا شهروندان هیچ گونه دغدغه و نگرانی در خصوص کالاهای اساسی و قیمت آنها نداشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا باقری، معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز گذشته در نشست کمیته اقتصادی فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور موظف به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شدند.

وی افزود: ۱۴ استان در عرض ۲ سال گذشته از این برش رونمایی کردند و انتظار داریم قزوین هم بتواند به عنوان استان پانزدهم در این ترکیب قرار بگیرد که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

باقری در مورد این طرح، توضیح داد: چشم اندازهای فرهنگی، هنری و حتی اجتماعی قزوین در یک افق پنج ساله در برش استانی دیده می شود.

معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در واقع برش استانی، برنامه و طرح دستگاه ها و بخش مردمی استان است که ذیل مسایل اولویت دار تصویب شده در هر استان طراحی می شود و با یک مدیریت پنج ساله، فارغ از آمد و رفت مدیران و دولت ها باید در ۲ شورای مهم فرهنگ عمومی و شورای برنامه ریزی استان پیگیری شود.

گفتنی است، طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در کشور آغاز و امسال شاهد سومین سال تدوین و اجرایی شدن آن در برخی استان ها هستیم و قزوین نیز در مرحله تدوین این برش قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896250

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری