Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پاسخ به مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، نوشت: 

«واقعیت انکارناپذیر و مسلم: دیپلمات‌های آمریکایی مدت‌هاست که درگیر کودتاها، مسلح کردن تروریست‌ها، دامن زدن به خشونت‌های فرقه‌ای، حمایت از کارتل‌های مواد مخدر، قلدری برای دولت‌ها و شرکت‌ها، جاسوسی حتی از متحدان ایالات متحده، معاشرت با دیکتاتورها، قصاب‌ها (آدمکش‌ها) و تروریست‌ها و غیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا مایک پامپئو وزارت امور خارجه ایران سید عباس موسوی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه

علی یرلیکایا  وزیر کشور ترکیه از عملیات نیرو‌های امنیتی در چهار استان این کشور برای بازداشت مظنونان تروریست خبر داد.

به گفته یرلیکایا، ۳۶ نفر به اتهام داشتن ارتباط با تروریست‌های داعش و کمک اقتصادی و لجستیکی به تروریست‌ها بازداشت شدند. او همچنین خبر داد که مقادیری تفنگ و تپانچه بدون مجوز از مظنونان ضبط شده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه