Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی‌زاده بعدازظهر شنبه در جلسه تأمین آب نهال‌های کاشته شده در عرصه‌های ریزگرد استان اظهار کرد: خوزستان سال دائم البحرانی را پشت سر گذشته است و امید می‌رود که در سال جدید با بحران‌های کمتری روبه‌رو باشیم گرچه کشور از ابتدای سال جدید با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند اما با لطف خدا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بحران نیز از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت بررسی مسئله نهال‌کاری در عرصه‌های ریزگرد استان اشاره کرد و افزود: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال‌تر شود و از اعضای کمیته انتظار می‌رود که مباحث کارشناسی، میدانی، نظارت بر قراردادها، انجام اقدامات و کارهای تکمیل نشده را بررسی کنند و دلایل و روند پیشرفت آنها را به ما ارائه دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بر تأمین آب مورد نیاز نهال‌های عرصه ریزگرد استان تأکید کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نهال‌ها نیازمند آب هستند و نباید اجازه داده شود خشک شوند و از امروز باید تأمین آب این نهال‌ها صورت گیرد همچنین شرکت توزیع برق اهواز همکاری لازم را در این راستا داشته باشد و تحت هیچ شرایطی برق را قطع نکند.

وی در پایان با بیان اینکه بهره‌برداری از کانال پور شریفی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است، توضیح داد: کانال‌های فرعی نیز بر عهده اداره کل منابع طبیعی است و در این مورد نیز کمیته نظارت این مسائل را بررسی کنند و مؤسسه تحقیقات مکلف است که مصوبات استانی را تأیید کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان برق جهاد کشاورزی مدیریت بحران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی

حمید چوبینه افزود: تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهمترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی روند.

وی اظهارداشت: این مسایل یکی از اصلی ترین دلایل کاهش موالید به شمار می رود و باید با فراهم کردن بسترها، شاهد افزایش نرخ باروری باشیم.

چوبینه ادامه داد: همچنین خانواده هایی را مشاهده می کنیم که در حسرت داشتن فرزند هستند اما فرزندآوری برایشان مقدور نیست و در انجمن علمی و تخصصی ناباروری تلاشمان بر این است که مشکل این گروه از خانواده ها را با به روز کردن مباحث علمی و دانش درمان ناباروی برطرف کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران پنج تا هفت اردیبهشت ماه، گفت: برگزاری این کنگره با توجه به میانسالی جمعیت و آمار فرزندآوری بسیار اهمیت داشته و انجمن علمی و تخصصی ناباروری قدمت نزدیک به ۲۵ سال دارد و تلاش می کند که مشکلات در حوزه ناباروری را کاهش دهد و به همین منظور با انجمن های مختلف مانند جنین شناسی، اورولوژی و نازایی تعامل دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: دستاوردهای جدید علمی و مباحث روز دنیا با حضور محققان و پزشکان ایرنی در کنگره ناباروری مورد بحث و تعامل قرار می گیرد و این مباحث با مسولان حوزه بهداشت در میان گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • مطلوبیت میکروبی آب شهری خوزستان ۹۴ درصد شد
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد