Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهراله رخشانی‌مهر با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه به ارتقای کیفیت مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان بیان کرد: با توجه به تاکیدات موجود و اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع به منظور تحقق شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان طی اقدامی جهادی از سوی سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس اعتباری برای توسعه این امر و کمک به فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های سراسرکشور خبر داد و گفت: با اهتمام ویژه و هماهنگی‌های انجام شده برای تامین اعتبار یاد شده، این مبلغ در استان‌ها توزیع و قابل دسترسی است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس بر تجهیز هنرستان‌ها با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده تاکید کرد و افزود: این اعتبار صرفا برای همین منظور بوده و برای برنامه دیگری نباید مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها مهراله درخشانی مهر وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل در سال جاری قرار دارند. - اخبار استانها -

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین است و ضرورت دارد با تلاشی مضاعف در ارتقای سرانه فضای آموزشی تلاش کرده و با همت همه جانبه کاستی ها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کمبود اعتباری و نیروی انسانی ما موفق شدیم در سال جاری به 100 درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل پروژه های آموزشی دست پیدا کرده و مدارسی که تکمیل کردیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل افزود: سال 1402 سال پرخیر و برکتی در حوزه مدرسه سازی بود به طوری که موفق شدیم 217 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

محمدی خلفلو تصریح کرد: 200 پروژه مدرسه سازی نیز در این استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این پروژه های مهم دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب 30 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی بیان کرد: سهم اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل این پروژه تخصیص 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحدهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد