Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سازمان‌های اتوبوسرانی، رانندگان برای دریافت بیمه بیکاری به سایت مربوطه مراجعه و ثبت‌نام کرده و پیگیری‌های لازم را برای دریافت بیمه بیکاری انجام دهند.

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به نحوه پرداخت بیمه بیکاری، شاغلین در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سازمان‌های اتوبوسرانی، رانندگان برای دریافت بیمه بیکاری به سایت bimebikari.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت نام کرده و پیگیری‌های لازم را برای دریافت بیمه بیکاری انجام دهند.

وی افزود: در بخش خصوصی اتوبوسرانی تعداد 293 نفر راننده، مشغول به کار هستند که بیمه شخص ثالث بوده اما تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی و از یارانه 17.5 درصد یارانه دولتی استفاده می‌کنند و امرار معاش این تعداد از طریق کسب درآمد اتوبوس‌های تحت اختیار است.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تعداد 49 نفر در بخش ملکی فعال و تمام حقوق و مزایا و بیمه از طریق سازمان تامین می‌شود، تصریح کرد: طی بخشنامه‌ای از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران تمام رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها که در سطح شهر فعال هستند و آن تعداد رانندگان که به طور خویش‌فرما بیمه شده‌اند و آن تعداد که بیمه نیستند طی تفاهم نامه‌ای که با وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و اداره تامین اجتماعی انجام شده است می‌توانند در سایت  مشخصات خود را برای دریافت بیمه بیکاری ثبت کنند تا مراحل پرداخت بیمه کاری آنان انجام شود.

مژدهی‌فر بیان کرد: تعداد 5 هزار و 764 نفر در بخش خصوصی تاکسیرانی تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری ارومیه فعال هستند که با مراجعه به سایت اعلام شده و درج مشخصات خود اقدام به دریافت بیمه بیکاری خود کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه بیکاری کرونا راننده اتوبوس و تاکسی شهرداری ارومیه برای دریافت بیمه بیکاری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد

به گزارش ورزش سه، استقلال با 2 گلی که مقابل شمس‌آذر قزوین دریافت گرفت تعداد گل های خورده‌اش به 14 گل رسید و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را به پرسپولیس تقدیم کرد.

آبی‌ها در نیم فصل دوم رویکرد هجومی‌تری گرفتند و در دیدار مقابل مس رفسنجان و شمس‌آذر در دو بازی خانگی چهار گل دریافت کردند و همین موضوع در از دست دادن عنوان بهترین خط دفاعی تاثیرگذار بود.

پرسپولیس در پنج بازی اخیر گلی دریافت نکرده اما استقلال در همین تعداد بازی چهار گل دریافت کرده است و همین مسئله باعث شد تا بهترین خط دفاعی پس از مدت‌ها از دست استقلال خارج شود و در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

اما با روندی که پیش گرفته شد استقلال با 34 گل زده بالاتر از پرسپولیس با 33 گل قرار گرفت و پس از سپاهان 42 گله دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر با تفاضل گل 20+ مثبت علاوه بر رقابت جذابی که برای کسب عنوان قهرمانی دارند برای عنوان بهترین خط دفاع لیگ هم تلاش می‌کنند و این موضوع حتی در روند قهرمانی هم تاثیرگذار است، هر تیمی که کمتر گل بخورد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند شانس بالاتری برای قهرمانی خواهد داشت!

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟