Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:47:21 GMT

محموله جدید کمک‌های چین امشب به ایران ارسال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۲۵۲

محموله جدید کمک‌های چین امشب به ایران ارسال می‌شود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن از ارسال محموله جدید کمک‌های دولتی و مردمی چین به کشورمان برای مبارزه با کرونا طی ساعات آینده خبر داد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌المل خبرگزاری تسنیم، «محمد کشاورززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن روز شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که محموله دیگری از کمک‌های دولتی و مردمی چین به کشورمان برای مبازه با ویروس کرونا (بیماری کووید-19) تا ساعاتی دیگر ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان در پکن، در پیام توئیتری خود اعلام کرد: «امشب طی دو پرواز از شهر پکن کمک های چین برای مقابله با ویروس #کرونا به ایران ارسال خواهد شد .تاکنون کمک‌های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن ،شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است.»

وی در توئیت دیگری افزود: «بیش از ده میلیون ماسک، 500 هزار کیت تشخیص کرونا، 300 هزار گان جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و دویست هزار دستکش، 350 ونتیلاتور، 500 اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این کمکها می باشد. همچنین چند پرواز چینی نیز سایر کمکها از جمله یک میلیون ماسک اهدایی "جک ما" را به تهران حمل کرده است.»

پیام سفیر ایران در پکن برای همدردی با مردم چینگروه «77 و چین»: تحریم‌ها تاثیر منفی برای مقابله با کرونا داردسفیر چین در ایران: تصاویر فروش خفاش مربوط به چین نیست

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,87,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "چین" اخبار ایران (بین‌الملل)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار چین اخبار ایران بین الملل بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار چین اخبار ایران بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی مهندس تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی جام جهانی 2026 در قاره آسیا توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم روند موثرش روی گل‌های تیم ملی ایران را ادامه داد و در دیدار خارج از خانه مقابل ترکمنستان توانست پاس گل سه امتیازی بدهد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم هنگ کنگ به سردار آزمون و در دیدار سوم برابر ترکمنستان به محمد محبی پاس گل داده بود، امشب هم سومین پاس گلش در این رقابت‌ها را ثبت کرد.

ویدئو: 328366

مهدی طارمی که برای دومین بازی پیاپی با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان وارد زمین شده بود، امشب هم پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان از خط دفاعی را با پرش بلند و ضربه سر به مهدی قایدی رساند تا این بازیکن گل برتری تیم ملی را به ثمر رساند.

طارمی که بهترین پاسور تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال یک پاس گل و در لیگ‌کاپ هم یک پاس گل داده و پا به پای گل‌های خود، پاس گل هم می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • گل اول ایران به ترکمنستان + فیلم
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سفیر هند در ایران: نوروز مهمترین جشن جهانی است
  • ایران سلاح به کرانه باختری ارسال می‌کند | تل‌آویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید