Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در مادرید درباره هموطنان ایرانی که پس از شیوع ویروس کرونا در اسپانیا خواستار بازگشت به ایران هستند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در اطلاعیه سفارت ایران در مادرید آمده است: با توجه به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و فقدان چشم‌انداز روشن در کوتاه‌مدت برای حل بحران و مشکلات ناشی از آن، تعدادی از هموطنان عزیز ایرانی ساکن اسپانیا در تماس با سفارت پیگیر امکان بهره‌مندی از خدمات و تسهیلاتی برای بازگشت خود و خانواده‌هایشان به ایران شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: این نمایندگی در تلاش است تا جهت رفاه حال این عزیزان، از طریق هماهنگی با وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری در ایران و همچنین دریافت مجوز از وزارت امور خارجه و نهاد ذیربط حمل و نقل هوایی اسپانیا، زمینه برقراری یک پرواز چارتری در مسیر مادرید ـ تهران برای بازگرداندن ایرانیانی که تمایل به بازگشت به کشور دارند را فراهم کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به مسائل مترتب بر پروازهای چارتری، برنامه‌ریزی در این خصوص مستلزم داشتن اطلاعات کافی و مورد نیاز در خصوص آمار متقاضیان بازگشت به کشور است.

این سفارتخانه از هموطنانی که متمایل به بازگشت به کشور هستند درخواست کرده مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره ملی را به ایمیل سفارت به نشانی embajadadeiran@gmail.com ارسال کنند تا اقدامات و پیگیری های لازم در این زمینه به عمل آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در اسپانیا سفارت ایران در اسپانیا بازگشت به کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده با آنکه اسرائیل و اوکراین قادر به دفاع از خود هستند، اما برای انجام این کار به کمک‌های ایالات متحده وابسته‌اند.

جو بایدن در ادامه با بیان این ادعا که ایران و روسیه خواستار نابودی اسرائیل و اوکراین هستند نوشته است: «ما نباید هیچ یک از این پیامد‌ها را بپذیریم.»

بایدن در این مقاله با بیان اینکه «الان وقت تنها گذاشتن دوستانمان نیست» از مجلس نمایندگان آمریکا خواست طرح اضطراری امنیت ملی برای کمک به اوکراین و اسرائیل را به تصویب برساند. 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشته است: «با آنکه هر دو کشور قادرند از حاکمیت خودشان دفاع کنند آنها برای انجام این کار به کمک آمریکا از جمله سلاح‌های آمریکایی وابسته‌اند.»

وی اضافه کرده است: «هم اوکراین و هم اسرائیل از سوی دشمنانی که به دنبال نابود کردن آنها هستند هدف حملاتی آشکار قرار گرفته‌اند.»

بایدن در ادامه ادعای خود نوشته است: «پوتین می‌خواهد مردم اوکراین را تحت انقیاد خود آورد و این کشور را به بخشی از یک امپراطوری روسیه‌ای جدید تبدیل کند. حکومت ایران هم خواستار نابود کردن اسرائیل برای همیشه است.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد