Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@04:35:56 GMT

این اقدام نمایشگاه تهران جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۳۲۴

این اقدام نمایشگاه تهران جهانی شد

خبر اختصاص دو سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به نقاهتگاه کرونا جهانی شد. به گزارش پول نیوز، خبر اختصاص چند سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به بیماران مبتلا به کرونا در شماره جدید نشریه Exhibition World( وابسته به انجمن UFI ) منتشر شد.
« مادرید و تهران به تلاش ملی برای مبارزه با کرونا پیوسته‌اند و سالن‌های نمایشگاهی خود را تبدیل به بیمارستان موقت برای درمان بیماران کووید ۱۹ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز نمایشگاهی ایفما IFEMA مادرید و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به فهرست مراکز کنفرانس و نمایشگاهی در سراسر جهان پیوسته‌اند که در اقدامی، سالن‌های خود را به صورت موقت به بیماران کرونا اختصاص داده‌اند. مرکز نمایشگاهی ایفما IFEMA مادرید، با ۵۵۰۰ تخت، تجهیز شده و نخستین بیماران خود را پذیریش کرده است.
با شیوع کرونا در ایران و عدم امکان برگزاری نمایشگاه‌ها در این کشور، شرکت سهامی نمایشگاه­‌های بین‌المللی ایران در تهران، با اختصاص۳۰۰۰ تخت به نقاهتگاه مبتلا به کرونا، مرکز نمایشگاهی خود را جهت استفاده به عنوان محلی برای گذران دوران نقاهت به روی بهبودیافتگان کرونا گشوده است.
نشریه Exhibition World نامه‌ای از سوی بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، دریافت کرده که در آن آمده: " امیدواریم با تلاش‌ها و همکاری‌های جهانی خود بتوانیم بر این بیماری مسری مهلک غلبه نماییم و هر چه زودترصنعت نمایشگاهی فعالیت‌های عادی خود را از سر گیرد."

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سالن ها نمایشگاه تهران مبتلا کرونا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080256 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام