Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:42:20 GMT

اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی در میادین میوه تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۳۵۲

اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی در میادین میوه تهران

سید سعید راد مديرعامل اين سازمان با اعلام اینکه تمام توان خود را در جهت حفظ ایمنی و تأمین سلامتی شهروندان به کار گرفته‌ایم، افزود: طرح فاصله‌گذاری فیزیکی که اجرای آن را از هفته قبل آغاز کرده‌ایم، به مرور در تمامی میادین و بازارهایی که اجرای آن امکان‌پذیر باشد، انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای اجرای صحیح این طرح و رعایت فاصله ایمن، همراهی و همکاری شهروندان حرف اول را می‌زند، گفت: البته ما نیز حداکثر اهتمام خود را به کار گرفته‌ایم و با تمام توان، نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیداتی که از طریق اجرای آنها می‌توان تراکم جمعیت در میادین میوه و تره بار را به حداقل میزان ممکن کاهش داد و شرایط مطمئنی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم آورد، اقدام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد با بیان اینکه به این منظور، در طول ایام تعطیل نسبت به برپایی غرفه‌های عرضه محصولات پرتقاضا از جمله انواع میوه در فضای باز میادین میوه و تره بار اقدام کردیم تا تجمع در غرفه‌های موجود را تا جای ممکن کاهش دهیم، عنوان کرد: این اقدام با استفاده از فضای موجود، در توزیع جمعیت در میادین میوه و تره بار به ویژه در تعطیلات نوروز مؤثر بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تمامی ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خانواده‌ها در میادین میوه و تره بار موجود است، اضافه کرد: شهروندان با آرامش خاطر و اطمینان کامل، اقلام و محصولات مورد نظر خود را به میزان مصرف خریداری کنند و بابت تأمین انواع میوه و تره بار، مواد پروتئینی، کالاهای اساسی و سایر محصولات مصرفی در میادین هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار میادین میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان صبح امروز در اولین شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ به اتفاقات و مشکلات پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره و گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۲ شروع و تا سال ۱۳۹۷ فعال بود که پس از آن با حدود ۳۸درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۰۱ متوقف شد.

احمدرضا دالوند ادامه داد: پروژه راه‌آهن دورود خرم‌آباد پس از ۴ سال تعطیلی با پیگیری‌های استاندار جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۱ درصد عنوان کرد و گفت: پروژه‌ی که ظرف ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت مدت یک سال یعنی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ با کارکرد یک هزار و دویست میلیارد تومان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دالوند به مشکل مالی پیش روی پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون چالش پروژه مشکلات حقوقی وارائه ضمانت‌نامه وزارت راه و شهرسازی به وزارت نفت است که بر این اساس قرارگاه خاتم الانبیا بتواند از طریق فروش نفت و تامین منابع مالی پروژه را به نتیجه برساند.

 وی ادامه داد: قرار است به منظور رفع این اختلاف حقوقی و بر اساس درخواست استاندار لرستان جلسه‌ی پس از پایان تعطیلات با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، فرمانده قرارگاه خاتم و استاندار برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: با پایان تعطیلات نوروزی ابر پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • با اقدام شتابزده در اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس مخالفیم
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
  • فاصله «من شهردارم» تا بودجه ریزی مشارکتی