Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی در توییتی از حضور و بازدید نمایندگان خود در شهرستان های استان اصفهان با هدف ارزیابی امکانات و وضعیت شهرستان های استان در خصوص بیماری کرونا خبر داد و شرایط استان اصفهان را در اپیدمی کرونا، خاص توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «عباس رضایی» عصر جمعه در صفحه توییتر خود از بازدید نمایندگان خود از شهرستان های استان اصفهان در خصوص بیماری کرونا خبر داد و بر ادامه بازدید ها  از شهرستان ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این توییت استاندار اصفهان  آمده است:« بازدید از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، شاهین شهر، گلپایگان، خوانسار، فریدن و مبارکه توسط نمایندگان اینجانب انجام شد و گزارش از امکانات و نیازها در ستاد استانی ارائه گردید.علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی نظامی و انتظامی پیگیر موارد درخواستی شدند. این بازدیدها ادامه خواهد داشت.»

وی در توییت دیگری شرایط استان اصفهان را از نطر اپیدمی بیماری کرونا خاص توصیف کرد و خواستار مدیریت کسب و کارها با کمترین آسیب شد.

رضایی در این متن نوشته است: «در جلسه ستاد استانی امروز درخصوص  ادامه فعالیت اصناف، دانشگاه ها، مدارس، ادارات و صنایع بحث گردید. این استان براساس وضعیت اپیدمی بیماری کرونا، شرایط خاص دارد. سلامت مردم عزیز بسیار مهم است اما کسب و کار هم باید مدیریت شود که کمترین آسیب را داشته باشند»

/

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عباس رضایی استاندار اصفهان گلپایگان بیماری کرونا استان اصفهان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

استاندار ایلام ابراز کرد: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود.

بهرام نیا همچنین از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: از پل رانشی تا سه راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش آسفالت تکمیل شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

بهرام نیا، همچنین از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد