Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@09:07:05 GMT

تست کرونا در تهران الزامی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۵۴۳

تست کرونا در تهران الزامی شد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: انجام غربالگری کرونا (تست ابتلا به کرونا) با هدف شناسایی مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران الزامی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هشتمین جلسه رؤسای کارگروه‌های پنجگانه مقابله با کرونا که به‌صورت مجازی  با حضور رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سایر رؤسای کارگروه برگزار شد؛ پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت و بیان ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرمی محمدی جانشین شهردار تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا است که ریاست این جلسه را بر عهده داشت بر انجام تست کرونا در تهران تأکید کرد.

وی ضمن تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

در این جلسه همچنین جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تأکید کرد که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان ها است.

در این جلسه همچنین غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به تماس شهردار تهران با شهردار رم گفت: همکاری های بین المللی میان شهرهای بزرگ جهان در دستور کار قرار گرفته است و برهمین اساس طی هفته جاری برنامه تبادل تجربیات پایتخت‌ها در فرآیند مقابله با کرونا پیگیری و شهردار تهران با جمعی از شهرداران کلان شهرهای جهان گفت و گو خواهد کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تست کرونا تست کرونا در تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد