Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام در گفت و گویی افزود: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های عمومی و خصوص دندانپزشکی سطح استان، موظف‌اند فقط یک یا دو یونیت دندانپزشکی را برای کارهای صرفا اورژانسی و فعالیت‌های محدود اختصاص دهند.

وی افزود: تمامی مطب‌های عمومی، متخصص‌ها و فوق تخصص‌های داخلی، اطفال، قلب و مغز و اعصاب فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ سایر مطب‌ها، کلینیک‌های پوست و مو، مراکز حراجی محدود و مراکز توان‌بخشی تعطیل هستند.

پرهام گفت:‌ در مورد کلینیک‌های چشم‌پزشکی نیز تنها یک مرکز آن‌هم فقط برای کارهای اورژانسی دایر است.

وی افزود: همچنین تمامی درمانگاه‌های شبانه‌روزی عمومی استان فعال هستند.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(ع)

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با حضور در مجتمع نور قم، از فعالیت قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(ع) که در راستای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل‌شده است، بازدید و از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

محمدرضا قدیر در جریان این بازدید گفت: راه‌اندازی این قرارگاه فکر و ایده بسیار خوبی بوده و باید توجه شود که در شرایط بحران، حکومت‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند امور را پیش ببرند و باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی بهره گیرند.

وی افزود: ساماندهی این نیروهای پرتوان مردمی بسیار مهم و راهگشاست، که این قرارگاه به‌خوبی به این مهم پرداخته و مشارکت و کمک‌های مردمی ملت بزرگ ایران به‌گونه‌ای است که زبانزد جهانیان شده است.

علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: قرارگاه با همه توان در خدمت دانشگاه علوم پزشکی قم است و تلاش خواهیم کرد تا در راستای رفع مشکلات مردم در کنار شما باشیم.

وی تأکید کرد: در قرارگاه مردمی بسته‌های خدماتی ازجمله بهداشتی، معیشتی، اوقات فراغت توانمندسازی  و راه‌اندازی مشاغل خانگی تعریف‌شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان‌باختگان کرونا در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم بهداشت و سلامت ویروس کرونا قم بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل

علی محمدیان اردی امروز در آیین بزرگداشت هفته سلامت در اردبیل با تجلیل از خدمات ارزنده خادمان سلامت گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت زحمات خادمان سلامت در بسیاری از عرصه‌های بهداشتی و درمانی در سطح دنیا وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: تامین سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم یکی از وظایف مهم دانشگاه‌های علوم پزشکی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تمام توان خدمات سلامت را به صورت همگانی و شایسته در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

او تغذیه ناسالم و کم‌تحرکی را باعث بروز برخی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: استرس نیز یکی از عوامل موثر در ابتلای افراد به انواع بیماری‌هاست.

محمدیان بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات را سه عامل مهم مرگ و میر در ایران و استان اردبیل دانست و افزود: برای مدیریت و کاهش آثار و عوارض این سه عامل باید اقدامات علمی درستی انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است