Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مسکو از همه کشورهای جهان خواست تا با همکاری نزدیک، تلاش‌ها برای کاهش آمار تلفات مرگ و میر و آثار منفی کرونا بر اقتصاد جهانی را دوچندان کنند.

این درخواست را وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای و خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرده است.

در این بیانیه، دولت روسیه همچنین از برخی بازیگران جهانی که تمایلی به برداشتن تحریم‌ها در شرایط بحران شیوع کرونا ندارند، انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط وزارت خارجه روسیه گفته است: ما متاسفیم که حتی در مواجه با یک تهدید علیه سلامت جهانی، برخی کشورها با رویکرد سیاست زده خود، حذف تحریم‌ها را غیر ممکن عنوان کرده‌اند.

وزارت خارجه روسیه در این بیاینه اظهار اطمینان کرده که در شرایط بهداشتی فعلی در جهان، تلاش‌ها برای سیاسی کردن مباحث مرتبط با شیوع کرونا، تأثیری منفی بر تلاش‌های جهانی برای مقابله با شیوع جهانی کرونا خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا روسیه مجمع عمومی سازمان ملل تحریم ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مارک بوتنگا، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا می‌گوید همه روز در غزه محل انباشت اجساد و گور‌های دسته جمعی می‌یابیم. همه اینها نماد نسل کشی هستند. صد‌ها جسد که برخی از آنها یونیفرم پزشکی بر تن دارند. برخی از آنها با دست‌های بسته اعدام شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ما تصاویر کودکان را می‌بینیم که تکه تکه شده اند. اتحادیه اروپا در برابر اینها چه می‌کند؟ ما در اینجا همکارانی داریم که شهامت حمایت از اسرائیل را دارند.
اگر بخواهم صادق باشد باید بگویم شرم، به خانه هایتان بروید و دیگر خارج نشوید.
اما اتحادیه اروپا به طور ویژه چه کاری می‌کند؟ وعده میلیون‌ها کمک بیشتر به اسرائیل می‌دهد و حتی تحریم تسلیحاتی اعمال نمی‌کند.
بله می‌تواند این کار را بکند، زیرا در سال‌های اخیر ما تحریم‌های تسلیحاتی علیه بلاروس، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ایران، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، ترکیه، یمن و زیمبابوه اعمال کردیم. اما علیه اسرائیل نه، آنها در امان هستند.
چرا آنها در امان هستند؟
زیرا طرح استعماری آنها از سوی امپریالیسم اروپایی حمایت می‌شود.
در عمل هم این مسئله را با سلاح و میلیون‌ها کمک نشان می‌دهند.
به همین دلیل است که کشتار فلسطینی‌ها بدون همدستی مداوم اروپایی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است