Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:50:52 GMT

۲۰۰ کودک در بند رژیم صهیونیستی هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۷۲۵

«قدری ابوبکر» رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی به مناسبت روز کودک فلسطینی (فردا/ پنجم آوریل) اعلام کرد، رژیم صهیونیستی همچنان ۲۰۰ کودک و فرد کم سن و سال را در زندان‌های «عوفر»، «مجدو» و «دامون» نگه داشته و آنها را به شدت شکنجه می‌دهد.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش وبگاه «دنیا الوطن»، ابوبکر در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیلی از سال ۲۰۰۰ تا کنون دستکم ۱۷۰۰۰ فلسطینی ما بین ۱۲ تا ۱۸ سال را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، رژیم صهیونیستی همنچنین بازداشت کودکان بسیاری را که سن آنها از ده سال تجاوز نمی‌کند، در کارنامه خود دارد.

ابوبکر سپس تصریح کرد، سه چهارم آنها به نوعی مورد شکنجه جسمی قرار گرفته‌اند و بر اساس آمارها و گواهی کودکان، همه بازداشتی‌ها هم در مراحل مختلف تحت شکنجه روانی قرار گرفته‌اند.

وی تأکید کرد، تخلف‌های انجام شده علیه کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی لکه ننگی بر پیشانی سازمان ملل و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی است، سازمانی که از فراهم کردن کوچکترین حد حمایت از این کودکان ناتوان است.

ابوبکر در ادامه گفت، بیشترین آمار بازداشت کودکان مربوط به قدس است و روزانه دهها نفر از آنها دستگیر و به شکل غیرقانونی نگه داشته می‌شود. علیه برخی از آنها سیاست حصر خانگی، تبعید از قدس یا جریمه‌های مالی سنگین وضع می‌شود.

وی در پایان از سازمان ملل، شورای حقوق بشر، یونیسف و سازمان عفو بین‌الملل خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به این جنایت‌ها پایان دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی یونیسف رژیم صهیونیستی زندان فلسطین یونیسف کودکان فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند

یکی از مجریان کودک و نوجوان در واکنش به حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ملیکا زارعی از مجریان برنامه‌های کودک و نوجوان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نوشت:

«امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.»

کد خبر 744346

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • این درد را در سنین رشد کودکان را جدی بگیرید
  • دلیل پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی
  • درآمد ۶۰ میلیون تومانی کودکان کار!
  • حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • شکل گیری اعتماد‌به‌نفس از دوران کودکی
  • امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند
  • منبع فلسطینی: حمله ایران فقط از یک جبهه بود