Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای دولت توافق ملی لیبی از جامعه بین‌المللی خواستند تا اقدامات کشورهای حامی خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" را مورد پیگیری قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، نیروهای عملیات"برکان الغضب"(آتشفشان خشم) که نظامیان دولت توافق ملی لیبی برای مقابله با پیشروی "ارتش ملی لیبی" آن را اجرا می‌کنند، با انتشار بیانیه‌ای به گذشت یک سال از آنچه "حمله مجرمان جنگی حفتر به طرابلس برای بازگرداندن قدرت و حاکمیت استبدادی بر لیبی" خوانده‌اند اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دولت توافق در بیانیه خود از جامعه بین‌المللی خواسته است که با "تحت پیگرد قرار دادن اقدامات کشورهای حامی حفتر به عنوان محور شر" به مسئولیت خود عمل کند و از  نادیده گرفتن نقض قوانین و حقوق بشر توسط وی و تعامل با خلیفه حفتر به عنوان یک طرف مشروع در درگیری‌های سیاسی دست بردارد.

این بیانیه، حفتر را  مجرم یاغی خوانده است که دستش به خون بی‌گناهان آلوده است و برای ادامه تجاوزات خود پافشاری می‌کند. این بیانیه همچنین تاکید کرده است که حفتر بخشی از هیچ‌گونه راهکاری در لیبی نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر دولت توافق ملی لیبی دولت توافق ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته در مناطق مختلف صدها نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که «در محور آودیوکا، نیروهای مسلح روسیه ۷ ضد حمله را دفع کردند و تلفات نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه بیش از ۱۳۰ نیروی نظامی بود.»

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «همچنین در محور دونتسک نیروهای مسلح اوکراین حدود ۵۹۰ نیروی نظامی و یک تانک خود را از دست دادند؛ در محور دونتسک جنوبی نیز، نیروهای مسلح اوکراین حدود ۱۴۰ نیروی نظامی و سه انبار مهمات خود را از دست دادند.»

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که «سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۲۵۱ پهپاد اوکراینی، دو موشک تاکتیکی توچکا-یو و ۳۳ موشک ومپایر را در یک روز سرنگون کردند.»

کد خبر 6081998

دیگر خبرها

  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟