Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: نظارت‌های ویژه برای رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همایش شهرداران استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های دفاتر امور شهری، روستایی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان که در روزهای گذشته برای مقابله با کرونا ویروس در تلاش بودند، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان از کمیته‌های موفق برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در استان بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: شهرداری‌های استان، در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی ورودی شهرهای استان و حتی خودروهای عبوری در هفته‌های گذشته خوش درخشیدند.

شریفی افزود: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله کرونا ویروس از سر گرفته شده که لازم است نظارت‌های ویژه برای رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در این واحدها در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به دوران پساکرونا و اجرای طرح‌های مختلف و خدمات شهری برای عبور از این شرایط در دستور کار ویژه باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد سمنان بازرسی واحدهای تولیدی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود