Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا در حال حاضر توان حمله به این کشور را ندارد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المعلومه، «ستار الجابری» نماینده جریان حکمت در پارلمان عراق گفت: وضعیت کنونی به واشنگتن اجازه نمی‌دهد که عراق را هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مقامات آمریکایی با تهدید حشد شعبی به دنبال جنگ روانی هستند.

الجابری گفت: آمریکا تلاش می‌کند از تهدید خود به حمله به برخی از مقرهای حشد شعبی به عنوان برگه فشاری برای تضمین ادامه حضورش در عراق استفاده کند.

نماینده جریان حکمت در پارلمان عراق تصریح کرد: تعداد زیاد مبتلایان به ویروس کرونا و شمار فوتی‌ها در آمریکا موجب می‌شود این کشور نتواند تصمیم به حمله به خاک عراق بگیرد.

وی گفت: حمله نظامی واشنگتن به برخی از مقرهای مقاومت بعید است، زیرا دولت آمریکا به خوبی میزان خطر این اقدام خود را درک می‌کند و می‌داند که این حمله موجب خروجش از عراق و بسته شدن پایگاه‌های نظامیش خواهد شد.

پیش از این گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای شدیداللحن موضع خود را در قبال نظامیان آمریکایی پس از مخالفت با عقب نشینی از عراق بر اساس مصوبه پارلمان عراق(که بر خروج تمام نظامیان بیگانه به ویژه آمریکایی از عراق تاکید کرده است) مشخص کردند.

در بیانیه گروههای مقاومت با هشدار به نظامیان آمریکایی درباره عواقب عدم خروج از عراق و هدف قرار گرفتن آنها آمده است: نظامیان اشغالگر آمریکایی با اعلام مخالفت خود با عقب نشینی، بار دیگر ثابت کردند که جز زبان زور، زبان دیگری نمی‌فهمند.

آمریکا فردا پایگاه الحبانیه را به نیروهای عراقی تحویل می‌دهد

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند