Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنجلینا جولی مبلغ قابل توجهی پول اهدا کرده تا به کودکانی کمک کند که تحت تاثیر همه‌گیری کروناویروس قرار گرفته‌اند.

این بازیگر برنده جایزه اسکار یک میلیون دلار به خیریه «هیچ کودک گرسنه» اهدا کرده تا به تلاش‌های این خیریه برای رساندن غذای رایگان به کودکان خانواده‌های با درآمد پایین طی دوران بسته شدن مدارس کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولی که خودش مادر شش فرزند است گفت: «تا این هفته، بیش از یک میلیارد کودک در سراسر جهان به خاطر بسته شدن مدارس برای کروناویروس، خارج از مدرسه‌ها هستند. بسیاری از آن‌ها معمولا به مراقبت و تغذیه‌ای تکیه دارند که طی ساعات مدرسه دریافت می‌کنند که این شامل نزدیک به 22 میلیون کودک در آمریکا می‌شود که وابسته به حمایت غذایی هستند. این خیریه دارد تلاش‌هایی جدی برای دسترسی به بیشترین تعداد ممکن کودکان انجام می‌دهد.»

این خیریه تا همین حالا در حین همه‌گیری کروناویروس به 78 سازمان در سراسر 30 ایالت در آمریکا 2 میلیون دلار کمک کرده است. این پول در راستای کمک به بانک‌های غذا و سازمان‌دهندگان جوامع محلی خرج می‌شود که به کودکان در سراسر کشور غذا می‌رسانند.

جولی که سال‌هاست به نیابت از کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان کارهای بشردوستانه انجام می‌دهد و عنوان سفیر ویژه این سازمان را هم یدک می‌کشد، در تلاش برای حمایت از فراهم کردن آموزش برای آسیب‌پذیرترین کودکان و خانواده‌های تحت تاثیر کروناویروس در سراسر دنیا، یک مبلغ جداگانه دیگر که رقم آن اعلام نشد را هم به این سازمان اهدا کرد.

او همچنین در حال همکاری با سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل است تا یک «ائتلاف آموزشی جهانی کووید-19» راه‌اندازی کند به بتواند به کودکان سراسر جهان کمک کند در طی همه‌گیری کروناویروس آموزش خود را دریافت کنند.

سلبریتی‌ها با گسترش کروناویروس در سراسر ایالات متحده شروع به اهدای پول کرده‌اند. بعد از رایان رنولدز، بلیک لایولی، سیارا و راسل ویلسون، این هفته کایلی جنر یک میلیون دلار برای کمک به کارمندان سلامت خط مقدم کروناویروس اهدا کرد. جیمز تیلور و همسرش یک میلیون دلار به بیمارستان بوستون اهدا کرده‌اند و آرنولد شوارتزنگر یک میلیون دلار به صندوق نیروهای امدادی اهدا کرده است./اعتماد آنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک میلیون دلار اهدا کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی از سنددار شدن اراضی برکه پریان با ورود این سازمان خبر داد و گفت: پیرو اطلاعیه واصله برخی افراد درخواست صدور سند مالکیت برای زمین موسوم به برکه پریان، در یک موقعیت مطلوب و بهترین نقطه شهر آستارا و در مجاورت دریا (مجاور بازارچه مرزی) به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را کردند و دستگاه‌های متولی نیز صدور سند مالکیت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از ورود بازرسی کل استان گیلان و با اخذ اصل پرونده‌های ثبتی، مطالعه و مداقه فنی مستندات و نیز شنیدن توضیحات نمایندگان ادارات متعدد مشخص شد اراضی مذکور ملی است.

خدائیان تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود، از صدور سند مالکیت بنام شخص مدعی جلوگیری و همزمان اقدام لازم جهت هماهنگی و همکاری و تهیه نقشه‌های حدنگاری (کاداستر) از سوی دستگاه‌های متولی به ویژه ادارات منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ثبت اسناد و املاک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران کل دستگاه‌های ذیربط در بازرسی کل استان گیلان نهایتاً دو فقره سند مالکیت تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور جمعاً به مساحت بیش از ۲۸ هکتار من جمله زمین مربوط به برکه پریان صادر شد.

وی یادآور شد: بر اساس نقشه و مشخصات موجود، مساحت دقیق عرصه مربوط به برکه پریان به میزان ۸۳۴۰۹ مترمربع است که در شرایط موجود و بر اساس حداقل قیمت کارشناس رسمی دادگستری ارزش حداقل ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون زمین شهری، و به دنبال پیگیری‌های بعدی سازمان بازرسی، سند مالکیت برکه پریان به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر است در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

کد خبر 6064065

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • مقابله با زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • مقابله زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • گرسنگی در غزه ؛ مردم علف می خورند (+ عکس)
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • روانشناسان از سراسر دنیا خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن شدند