Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:51:02 GMT

سارقان احشام در گنبدکاووس زمین گیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۸۵۳

سارقان احشام در گنبدکاووس زمین گیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در گنبدکاووس، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی سرانجام ماموران به سرنخ هایی از دو سارق حرفه ای رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی موفقیت آمیز هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

قاسمی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شدند که پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۴۱ فقره سرقت احشام در شهرستان های شرق استان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی و تاکید بر مقابله قاطعانه با مخلان امنیت جامعه، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه دستور کار پلیس زمین فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تسریع کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه