Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ جعفر رحمتی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ماموران از احتکار اقلام بهداشتی توسط فردی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی به اتفاق بازرسان اداره صمت از یک واحد صنفی بازدید و در بازرسی از آن ۴ هزار ماسک و ۶۰ عدد لباس حفاظتی پزشکی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت قوانین صنفی توسط صاحب کالا اقلام مکشوفه با تنظیم صورتجلسه به همراه مالک آن جهت تعیین و تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت استان شد و اقلام مکشوفه برابر دستور قاضی تعزیرات حکومتی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی استان ماسک معدن و تجارت استان نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی بااشاره به اینکه طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت، گفت: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان زنجان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

گلشنی گفت: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مورد است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم