Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:49:36 GMT

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۴۵

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نگهداری محموله سنگین کالای قاچاق در ۳ انبار دست یافتند.

او ادامه داد: کارآگاهان پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی و شناسایی افراد سودجو ۳ انبار مذکور را در محدوده غرب و حاشیه شمالی مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به طور ضربتی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس در این عملیات ۸ تن شیرخشک خارجی دامی گوساله بدون هر گونه اسناد گمرکی ۷ و نیم تن مغز بادام تولید کشور هندوستان و ۱۰ تن نخود تولید کشور کانادا کشف کرد.   قربان زاده با اشاره به اینکه برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان، ارزش این محموله ۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برآورد شده، افزود: تحقیقات از ۳ فرد سودجو برای روشن شدن دیگر زوایای پرونده ادامه دارد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف کالای قاچاق عملیات کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار