Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:04:12 GMT

۱۰۰ تخت نقاهت‌گاهی ارتش در بندرعباس برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۷۶

۱۰۰ تخت نقاهت‌گاهی ارتش در بندرعباس برپا شد

با بهره‌برداری از ۱۰۰ تخت نقاهت‌گاهی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، شمار تخت‌های نقاهت‌گاهی هرمزگان به ۶۰۰ تخت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به همت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی عصر امروز با حضور استاندار هرمزگان و اعضای ستاد مدیریت کرونا در این استان به ظرفیت تخت‌های نقاهت‌گاهی هرمزگان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقاهت‌گاه ۱۰۰ نفره  شامل ۵۰ تخت ویژه بانوان و ۵۰ تخت ویژه آقایان در مجموعه ورزشی ۷تیر بندرعباس ایجاد شده و ظرفیت تخت‌های نقاهت‌گاهی هرمزگان را به ۶۰۰ تخت رساند.

 

امیر دریادار مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در مراسم افتتاح این نقاهت‌گاه، عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان هرمزگان، این نیروی وظیفه خود دانسته برای کمک به مجموعه درمانی کشور و ستاد مبارزه با بحران کرونای هرمزگان وارد عمل شود.

وی اظهار داشت: در این راستا نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی شامل ۵۰ تختخواب ویژه خانم‌ها و ۵۰ تختخواب ویژه آقایان در مجموعه ورزشی هفت تیر آماده شده که بهره بردای و استفاده از آن بنا به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

وی خاطر نشان کرد: نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بندرعباس با امکانات در اختیار منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیز شده تا مراجع پزشکی در شرایط نیاز استفاده کنند که امیدواریم نیازی برای بکارگیری آن بوجود نیاید.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا نقاهتگاه ارتش هرمزگان بندرعباس نیروی دریایی ارتش نقاهت گاهی ۱۰۰ تخت ۵۰ تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه‌شنبه و چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی اشتری اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امکان انتقال مسافران از بندر شهید ذاکری شهر قشم به دو جزیره هرمز و لارک طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم فروردی) امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی حاکم بر آب‌های خلیج فارس، اسکله‌های گردشگری شیب دراز، هنگام، و کندآلو هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما میهمانان جزیره می‌توانند با استفاده از شناورهایی گردشگری از ظرفیت‌های دیدنی حوزه حرا شامل اسکله‌های سهیلی، گورزین، دهخدا، طبل، گوران و شهر لافت لذت ببرند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: هم اینک فعالیت نقل و انتقال گردشگران جزیره قشم در دو مسیر دریایی بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و از بندر شهید حقانی به مقصد شهر قشم برقرار است.

وی افزود: تردد خودرویی گردشگران در مسیر دریایی لافت و پل و بالعکس توسط شناورهای لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو روی دریا) به صورت شبانه‌روزی برقرار است.

به گزارش ایمنا، جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در دور دوم سفرها نیز همچنان با اقبال خوب سفر گردشگران همراه است.

کد خبر 739300

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان