Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا کرمی محمدی در حاشیه هشتمین جلسه روسای کارگروه‌های پنجگانه مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت تشریح و بر ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا در پایتخت تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به‌ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

کرمی محمدی با تاکید بر تداوم راهبرد فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در مورد حضور افراد معتاد در سطح شهر نیز گفت: آقای جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تاکید داشتند که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان‌ها است.

کد خبر 497776 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • پایتخت خنک می‌شود
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند