Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:42:11 GMT

خدمات الکترونیک دانشگاه پیام نور در دوره کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۱۲۹

خدمات الکترونیک دانشگاه پیام نور در دوره کرونا

معاون اداری دانشگاه پیام نور گفت: سامانه پیشخوان خدمت این دانشگاه سالم‌ترین و سریعترین راه برای پیگیری تقاضای ارباب رجوع است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالم ترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: همکاران ، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک می توانند آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری ، کارمندان(عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می توانند درخواست های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir/ارسال کرده و از همان طریق می توانند نتایج آن را دریافت کنند.

وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیت های سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان، مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه راه اندازی شده است.

وی ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامه‌های دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامه‌های ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخص های این سامانه معرفی کرد.

لازم به ذکر است، جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه 11، Firefox از نسخه 52 به بعد، Chrome از نسخه 49 به بعد، Safari نسخه 11 به بعد، Opera از نسخه 50 به بعد و Edge از نسخه 16به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایین تر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور کلیه اطلاعیه های مربوط به خدمات الکترونیکی این دانشگاه را از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشجویان خدمات الکترونیک کرونا سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مشاهدات میدانی از داروخانه‌ها نشان می‌دهد روند ثبت نسخه‌های کاغذی و تایید نسخه با تاخیر همراه است. مدیرداروخانه سیزده آبان­ ­گفت: بخشی از سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در روز‌های اخیر مشکلات زیادی داشته که موجب ازدحام در داروخانه سیزده آبان به عنوان داروخانه مرجع تهران شده است پیگیری ما از سازمان بیمه سلامت نشان داد تیم متخصصان فناوری اطلاعات در حال به روز رسانی اجتناب ناپذیر سامانه نسخه الکترونیک هستند که موجب کندی این سامانه شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   محمد اسماعیل کاملی مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: سامانه نسخه الکترونیک به هیچ عنوان قطع نیست بلکه دارای نوسان و کندی است که علت آن تغییر اطلاعات از زیر ساخت اولیه این سامانه به زیرساخت جدید است وی گفت: در لحظات کند و نوسان سامانه، در هر ۱۰ ثانیه ۲ هزار نسخه تایید و ثبت میشود، اما پیش از این تغییر زیر ساخت در هر ۱۰ ثانیه ۵ هزار نسخه تایید و ثبت میشد این مهاجرت اطلاعات به زیر ساخت جدید امری ضروری بود که از اواخر بهمن سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک