Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حتی بعد از تعطیلات نوروزی تا برطرف شدن کامل بحران در آماده باش هستیم.

به گزارش قدس آنلاین، محمود امانی بنی با بیان این مطلب اظهار کرد: در ایام نوروز تیم‌های مجرب و متخصص مراکز بهداشت استان که در فرودگاه مشهد مستقر شده‌اند، با تجهیزات پیشرفته و به صورت فرد به فرد یکایک مسافران را در گیت‌های تشخیص هویت مورد غربالگری حرارتی و تب‌سنجی قرار دادند تا از شیوع کرونا ویروس به سایر نقاط پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای کنترل و جلوگیری از شیوع کروناویروس، تمامی سلسله‌مراتب و مراقبت‌های بهداشتی را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده‌ایم و ارزیابی مسافران و انجام معاینات پزشکی بر روی موارد مشکوک توسط کارشناسان بهداشت استان و مدیریت بیماری‌های واگیر، در ترمینال‌ها صورت می‌پذیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان رضوی، امانی بنی در ادامه خاطر نشان کرد: از روزهای ابتدایی بحران کرونا ویروس با تشکیل جلسات اضطراری و برپایی دوره‌های آموزشی برای کارکنان؛ در پی پیشگیری از شیوع این ویروس مهلک بودیم و علاوه بر ایام نوروز، همچنان تا زمان پایان این بحران روزانه در چند نوبت عملیات تنظیف، گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح، اماکن و پروازها و همچنین تست تب‌سنجی، حرارت‌سنجی و غربالگری مسافران برای شناسایی ناقلان با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید