Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال برخورد صاعقه و تگرگ در برخی استان ها/ آسمان پایتخت تا پایان هفته بارانی است

گودرزی گفت: روز یکشنبه در استان خراسان شمالی و خراسان رضوی احتمال برخورد صاعقه، تگرگ و سیلاب وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در استان های واقع در شمال غرب، برخی نقاط غرب، سواحل شمالی، شمال شرق و بخش هایی از شرق دامنه های جنوبی البرز بارندگی داریم که در ارتفاعات شمال غرب و البرز بارش ها به شکل برف و در مناطق مستعد تگرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابر نقشه های هواشناسی روز یکشنبه در شمال شرق، بخش هایی از شرق، سواحل شرقی خزر و دامنه های البرز شرقی بارش رخ می دهد و اواخر وقت فردا این سامانه از کشور خارج می شود.

گودرزی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز دوشنبه با ورود موج جدید بارش در برخی استان ها بارش خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش در برخی نقاط اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی از شدت بیشتری برخوردار است.

وی نسبت به وقوع تگرگ در برخی استان ها خبر داد و گفت: روز یکشنبه در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق مازندران و گلستان بارش از شدت بیشتری برخوردار است که در استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی احتمال برخورد صاعقه، تگرگ، بالا آمدن آب سطح رودخانه ها، سیلاب، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی وجود دارد.

به گفته گودرزی، از روز دوشنبه تا چهارشنبه در نیمه شمالی هوا ۵ تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز افزایش ابر و در برخی ساعات افزایش باد و رگبار و رعد و برق برای تهران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارش در تهران ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تا پایان هفته بارش های بهاری همراه با رگبار و رعد و برق در آسمان پایتخت ادامه دارد، ضمن آنکه احتمال تگرگ در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای پایتخت امروز را ۲۱ درجه سانتیگراد و کمینه فردا صبح ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش باران تهران کارشناس سازمان هواشناسی احتمال برخورد صاعقه برخی استان ها تا پایان هفته خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.

وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال های بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان