Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، ستار الجابری نماینده وابسته به جریان حکمت ملی در پارلمان عراق اعلام کرد که واشنگتن در حال حاضر دست به تحرکاتی در عراق نخواهد زد زیرا شرایط کنونی آمریکا توان این اقدام را به آن نمی‌دهد.

وی افزود: مسئولان آمریکایی با تهدید حشد شعبی به جنگ روانی و رسانه‌ای روی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجابری تاکید کرد: آمریکا قصد دارد که از این به عنوان اهرم فشاری برای ماندن طولانی‌تر در عراق بهره بگیرد.

این نماینده عراقی گفت: شمار زیاد مبتلایان و فوتی‌ها ناشی از کرونا در آمریکا سبب می‌شود که اتخاذ تصمیم حملات نظامی در داخل عراق بعید باشد.

الجابری اعلام کرد: اقدام واشنگتن در حملات نظامی علیه برخی گروههای مقاومت بعید است زیرا دولت آمریکا به خوبی از میزان خطرناک بودن آن آگاه است زیرا این اقدام خروج نظامیانش و بسته شدن پایگاه‌های نظامی آنرا تسریع می‌کند.

کد خبر 4892249

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا حمله نظامی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه فلسطین افغانستان سوریه قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت