Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشیدی دانا از تولید روزانه ۷۲۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۱۵ روز ابتدای سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شانا، «مهدی جمشیدی‌دانا» با اشاره به تولید روزانه ۷۲۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۱۵ روز ابتدای سال، درباره مقدار مصرف روزانه گاز طبیعی گفت: مقدار مصرف گاز طبیعی خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۳۴۷ میلیون مترمکعب، مصرف صنایع عمده ۱۲۴ میلیون مترمکعب و مصرف نیروگاه‌ها ۱۳۴ میلیون مترمکعب در روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به مقدار تولید و مصرف گاز در سال ۹۸، گفت: مجموع تولید گاز در سال ۱۳۹۸، ۲۶۷ میلیارد مترمکعب بوده که از این مقدار، ۴۲ میلیارد مترمکعب مصرف صنایع عمده، ۱۱۲ میلیارد مترمکعب مصرف تجاری، خانگی و صنایع غیرعمده و ۶۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب مصرف نیروگاه‌ها بوده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به رکورد مصرف گاز در دی‌ماه پارسال و برنامه‌های شرکت ملی گاز برای مهار مصرف در سال ۹۹، گفت: پارسال با مصرف ۶۲۵ میلیون مترمکعب گاز در یک روز، رکوردی جدید در مصرف ثبت شد، به همین دلیل برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال در حال انجام است، از جمله افزایش تولید گاز که اقدام‌هایی با توجه به پیش‌بینی‌ها در زمینه مصرف در سال ۹۹، انجام می‌شود.

جمشیدی‌دانا تأکید کرد که در سرمای شدید زمستان پارسال و وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در تعطیلات نوروز، شبکه انتقال گاز کل کشور پایدار بوده است.

وی همچنین با اشاره به انفجار خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در این کشور که ۱۲ فروردین‌ماه رخ داد، تصریح کرد: ترکیه باید خط لوله را تعمیر کند تا انتقال گاز از سرگرفته شود، اما این کار هنوز انجام نشده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: ما امروز با ترکیه مکاتبه کردیم که ایران آمادگی تعمیر خطوط لوله را دارد و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت گاز گاز گازرسانی میلیون مترمکعب گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز استان بوده که از این میزان ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: میزان مصرف ۱۲ ماهه سال گذشته استان کردستان سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۴۹۸ مترمکعب بوده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاها است که شرکت گاز استان کردستان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: مصرف کل استان کردستان در سال ۱۴۰۱ معادل ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمکعب بوده که با مقایسه مصرف دو سال متوالی افزایش مصرف ۱.۶ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 744898

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد