Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برخی ایالات آلمان برای نظارت بر اعمال محدودیت‌ها برای مقابله با شیوع کرونا ازعملیات پهپادی استفاده می‌شود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، پلیس آلمان در برخی شهرهای این کشور برای نظارت بر اعمال محدودیت های کرونایی از پهپاد استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی وزارت داخلی ایالت نوردراین- وست فالن آلمان اعلام کرده که از جمله در دورتموند و دوسلدورف از پهپادها برای دریافت اطلاعات درباره عدم رعایت ممنوعیت تماس ها و خطرات سلامتی استفاده می شود.

تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا از 15 هزار نفر گذشتدلایل موفقیت کره جنوبی در مبارزه با کرونا به روایت "بان کی مون"«تاج‌ویرس» و بازی تاج و تخت؛ آیا کرونا نظمی جدید در جهان مستقر می‌کند؟

همچنین در ایالت بایرن هم از عملیات پهپادی برای نظارت بر اعمال محدودیت ها استفاده می شود.

برخی کشورهای دیگر هم تا به حال از عملیات پهپادی برای این منظور استفاده کرده اند که از جمله این کشورها چین، انگلیس و فرانسه بوده است.

بر اساس آمارهای رسمی کرونا در آلمان هم به سرعت شیوع پیدا کرده و تا به حال حدود 92150 نفر به این بیماری مبتلا شده و 1330 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا برای نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر مدعی پیدا شدن چند کاغذ و دست نوشته عجیب در رختکن خود در اصفهان شده بود که همین موضوع با شکایت باشگاه ذوب‌آهن در کمیته انضباطی همراه شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896804

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است